[silindi] bütün doğum yapanların başına geliyo bu kaygılar .. bi kaç haftaya da geçer Bebeğinle iletişimin güçlendikçe kaygıların yerini bitmeyen bi sevgiye bırakıcak .. bu süreçte yapıcağın şeyler bebeğinle bol bol konuş ,şarkı söyle ,emzirebiliyosan bol bol emzir , bırak kokuna kucağına alışsın , hep gül ona olumsuzluğun seni ele geçirmesine izin verme ... ilk doğum yaptığımda bende senin gibiydim ve şimdi 3 aylık oldu beni görünce gülümsemesi bile çektiğim herşeye değer diyorum .. Allah eksikliklerini göstermesin kimseye