Merhaba kızlar oğlum haftaya 5 ayını dolduruyor 6 ten gün almaya başlayacak. Doktorumuz ısrarla ek gıda tadımlarına başlayın dedi 6. Ayda %30 ek gıda ile besleniyor olması lazım dedi. Ama ben erken mi diye tereddüt ediyorum. Gelişimi çok iyi önde dedi alır başlayın dedi persentil de 7 aylık bebekle eşdeğer. Yutkunma sı var ağzına şurup damla vs götürdüğümde daha götürürken ağzını açıyor biliyor yani biz yerken atlıyor sürekli. Ve çok iştahlı bi bebek maşallah. Sadece anne sütü ile besleniyor. Ama 2 aydan önce oturtmayın diyor kucağımda oturtuyorum hafif ona bile aman çok oturtma vs diyor mama sandalyesine oturtma diyor. E nasıl olacak kucağımda mı vercem ek gıdayı yatarak mı ? Yatarak zaten verilmez boğazına kaçar kucağımda oturarak ta verirsem öyle alışır bi daha mama sandalyesine oturmaz diye korkuyorum. Aman uzun oldu ama kafam çok karışık bana akıl verin 🤦♀️