Arkadaşlar merhaba bebeğimizin göbek bağı düşmek üzere sanırım iyice kurudu 11 günlük olduk bugün. Geçen hafta gaz problemi yaşadık zinco ve biogaia kullanmaya başladık. Emzirdikten sonra yada mama verdikten sonra gazını çıkartmaya çalışıyoruz(her türlü yöntemi deneyerek) fakat bazen çıkmıyor. Şuanda da bebeğimiz biraz huzursuz en son emmesinden sonra gaz çıkartmadı. Bu huzursuzluk bir an giriyor ve gazını çıkartmaya çalışırken gidiyor yine gaz çıkmıyor uyuyakalıyor sonra yarım saat sonra tekrar ağlayarak kalkıyor. Yaklaşık 1 saat gaz çıkartmaya çalışıyoruz fakat çıkmıyor. Acı çekiyor gibi ağlıyor. Göbek bağı falan mı huzursuzluk veriyor acaba yoksa gerçekten gaz problemimi. Doktora götürdük geçen hafta dediği şey alt gaz kesinlikle sancı yapmaz(40 güne kadar) bu bebeğin ya karnı aç yada gazı var. Buna istinaden mamayıda 30 ml fazla yapıyorum ne kadar içecekse içsin diye fakat yine 40-60 ml arasında içiyor. Başına gelen var mı acaba. Gazın çıkmadığı oluyor mu yada bebeğimiz neden ağlıyor