Canım benimde bebeğim öyle 4 ay 20 günlüğüz 1 aydır öyle yapıyor süt tazyikli geliyorsa onun hızını kesmek için ya da az geliyorsa gelişini ayarlamak için yaparmış tepki verme ah acıdı yapma falan diyr konuşuruz ya işte tepki vermeyin oyun sanmasın yazıyordu biyerde tepki vermeyi bıraktım unuttu gibi çok sık yapmıyor