Kızlar kızım henüz daha yeni 6 aylık oldu bayadır dış agrilarini çekiyoruz. Üst köpek dişleri daha patlamadı ama uçları gözüküyor. Bir yerde okudum bayanın biri demiş ki doktoru ilk önce kopek dişleri çıkarsa %99 otizim ve ya başka bir sorunsal olabiliyormuş. 2 gündür çok endişeliyim bu konuda bir bilgisi olan var mı? Ya da bebeği ilk köpek dişini çıkaran var mı?