70 ’le hamile kaldim 100 ’le doğuma girdim 😱😱 dogumdan 10 gun sonra 10 kg gitti. bebeğim 3.5 aylıkken diyetisyen eşliğinde diyete başladım. 4.5 ay oldu 15 kg verdim. Hamur işi, makarna, pilav, tatlı, abur cubur, asitli ve şekerli içecekler paketli gıdalar tüketmedim. Her yemekte yesillik ve yogurt yedim.Bol su içtim hafta da 5 gün leslie 3 mil yapıyorum. Su an 75 kg yim hala Emziriyorum. Yeterki işte kendine inan yapabilrim de nefsini ve boğazını tut 😆 motton şu olsun bu zamana kadar yedim de ne oldu. 1 lokma da yesem 1 tabakta yesem tadı aynı ve ben bunun tadını biliyorum. 😉