cileklikahve94 Merhabalar, vajinismus evde tedavi edilebilir mi? Doktorum vajinismus tanısı koydu muayene olamadığım için meğer vajinismusmuşum 🙄 Hera Kliniğe gitmemizi istedi lakin fiyatları çok uçukmus sanırım 🙄 bunu evde yenemez miyim? Ne yapmalı? 😑
Deletedmom5447 cileklikahve94 cidden cocuk nasıl oldu ? Bunun bi tedavi yöntemi oldugunu düşünmüyorum bana göre psikolojik bisey. Yalniz esiniz sizi tedavi edebilir 🤣
Yesillimon cileklikahve94 Bu psikolojik bir olay istesen tabiki kendi başına da üstesinden gelirsin. Ama merak ettiğim şey cocuk nasil oldu.🤔
Flz95 cileklikahve94 kegel egzersizlerini deneyebilirsiniz evde kendiniz bununla ilgili videolar var araştırın isterseniz geçmiş olsun
cileklikahve94 Morfrenk birlikte olabiliyorum ama ağrılı bir şekilde bu basından beri böyleydi orada sanki bi duvar var gibiydi yani. Tam bunun için doktora giderim derken pandemi başladı ve hamile olduğumu öğrendim. Ertelemiştim. Zorunlu sezaryen oldum zaten sezaryen sonrası doktorum muayene etmek istedi smear testi alacaktı ama ben durumu anlattim ağrı hissettiğimi zorlandığımı. Muayene etmek istedi anatomik olarak bir sorun yokmus parmağı ile muayene etti ama kapı duvar dedi Spekulumu yerlestiremedi istemdışı kasıyormusum acı hissetmemde ondanmış vajinismus biri hamile kalabilir dedi herkeste aynı seviyede olmuyormuş 🤷🏻♀️
Morfrenk cileklikahve94 anladım.. Çevremden duyduğum kadarıyla boşanmalarla bile sonuçlanan bir olay bu. Tedavisiz atlatanı görmedim. Vajinismusun çok fazla sebebi var çünkü. Evde halledilebilecek bir şey olduğunu katiyyen sanmıyorum.
Bsecill cileklikahve94 evde nasıl olur bilmiyorum ama muayne esnasında kendimi kasmışım doktor bana böyle isen bi ruh ve sinir hastalıkları hastden randevu al yardımcı olurlar demişti
PrensAnnesi92 cileklikahve94 canım arkadaşımda aynı senın şikayetlerin vardı ilişkide ağrıdan bahsederdi muayne oldu bikaç kez bir sorum görünmedi ve tesadüfen rahimde perde oldugu anlaşıldı bunu bi araştırıp kendınle uyuşup uyuşmadığını ölç ve doktoruna danış istersen belki öyle bir problemin vardır
Mucizem_06 cileklikahve94 evet bende öyleyim.canim.ama astım gibi resmen duvar vardı o yok artik hep kendinizi rahtldin beyinde bitiyo
cileklikahve94 Deletedmom5447 her vajinismus olan ilişkiye giremez diye birşey yokmuş canım. Bende sordum ama vajinismus olmak çocuğun olmayacak anlamına gelmez ileri seviye değilsin dedi
Hasretkokulum Deletedmom5447🤦♀️🤦♀️evet psikolojik ama aşması biraz zor Bi durum başıma gelmeseydi gerçekten sizin gibi düşünürdüm belkide ne saçma derdim ama geldi doktor doktor gezdik anesteziyle birlikte olduk neler neler anlatsam inanmazsın yani koca moca fayda etmiyor😁😁😁hoca bile okudu üfledi ne alakaysa millet bizi çocuk olmuyor zannediyordu biz bişey yapmadık ki çocuk olsun 🤣🤣🤣🤣
cileklikahve94 Yesillimon ya ben ilişki yaşayabiliyorum Zaten ama ağrılı bir şekilde. Bi şekilde katlanıyorum yani basından beri böyle. Yani çok ileri vajinismus değilmişim ama muayene ederken spekulumu bile yerlestiremedi parmağı ile muayene etti kapı duvar dedi baya kaslar kasılıyormus orda anatomik birşey yok dedi bende vajinismus olduğumu düşünmemiştim valla
PrensAnnesi92 Yesillimon neler neler oluyor bu haytta bilmediğimiz cok iyi tanıdıgım bir yakınım vajinusmus tam anlamıyla birleşme olmadan hamile kaldı doğurganlıkla alakalı sanırım
Deletedmom5447 cileklikahve94 yeni evlendiğimde zamanlar ben de de korku vardi. Ama bunu kendi kendine aşabiliyorsun kptu bisey olmadığına kendini inandır zevk almaya çalış
cileklikahve94 Morfrenk boşanma sanırım hiç ilişkiye giremeyen ciflerde oluyor bizde hiç sorun olmadı dediğim gibi acı hissediyorum ama katlanıyordum ama kesinlikle vajinal muayene olamadim o yüzden tanıyı böyle koydu acı hissi olunca ister istemez kasılıyor insan 🤷🏻♀️ oradaki kasları yönetemiyormuşum istemdışı kasılıyormus buda bana acı hissi veriyormuş öyle söyledi
Aslanmamy cileklikahve94 evlenelim 14 Ay oldu bir bebeğim var hala yenemedim maalesef evde olacak iş değil kendimi toparlayıp kabullenip tedavi olacam çünkü sorunlar oluyor
cileklikahve94 bitterdelisi24 elinde değil dedi zaten parmağıyla bile muayene ettiğinde çok kapalı sanki hiç birlikte olmamışsın gibi dedi halbuki düzenli cinsel hayatım var ama oradaki kaslarim kasılıyormus kapı duvar oluyormuş girişi haliyle buda acı veriyormuş. Umarım çözebilirim
inciperininannesi cileklikahve94 katlaniyorum ilişki sırasında acıya diyorsun yani zevk yok. Bu belli hir süre sonra ilişkiyi strese sokar evlilik bağını çözer. Acil tedavi olun
Flz95 cileklikahve94 evet bu egzersizler ile kasları kontrol etmeyi öğreniyorsunuz umarım faydasını görürsünüz
yaseminyaren cileklikahve94 Bende hamile iken doktora anlattım böyle bir sorunum olduğunu vajismus dedi psikolojik olarak destek alman gerekiyor bunun için dedi mecburi sezeryan oldum fıtık olduğu icin ki normal dogum yapamazdim galiba . Alttan muane bile ettiremiyorum. Dogumdan sonra düzeldi normal dogum yapmadgim halde ☺ Tamamen psikolojik hep aciycakmis düşüncesi oluyor ama o sekilde düsünmeyin. Esinizinde bu konu da size destek olmasi gerekiyor. Internetten arastirin bu konuyu duzelir merak etmeyin🤲
cileklikahve94 yaseminyaren çok teşekkür ederim inşallah düzelir bende basindan beri ağrılı ilişki vardı zaten hamile kalınca ertelemiş doktora gtmemiştim doğum sonrası gidince durumdan bahsettim muayene olmak istiyordum muayene oldum lakin sadece parmağını yerlestirebildi onu bile girişte zorladı çünkü girişteki kaslarda kapanıyormuş bende orsa bisey varmış gibi hissediyordum zaten meğer kaslar öyle kasılıp his veriyormuş yara falan mi var diye düşünüyordum vajinismus aklıma gelmemişti parmağı ile muayene ettikten sonra spekulumu buraya yerleştirmek senin canını çok yakar şuan farkında değilsin kasiliyosun dedi ama ben sakindim sadece acı hissediyordum çok değişik birşey umarım atlatırım
cileklikahve94 Deletedmom5447 korkmuyorum ki sadece ağrı ve acı hissi oluyor ve kapanıyor sanki komple
cileklikahve94 Bsecill beni doktorum vajinismus tedavisi yapılan bir kliniğe yönlendirdi ama maliyeti çok yüksek diye duydum bunu cozmeden muayene etmek istemiyorum canın çok yanar dedi
bitterdelisi24 cileklikahve94 nefes egzersizi denedızmı ?? zeytınyag sür kendine eşinede. o sırada tam nefes alıp ver dusunme onu. nefes al ver nefes alıp verdıkce ordakı kaslar acılıcak ben bu sekılde kendım yenmıstım
Annecim cileklikahve94 merhaba bilinçaltı terapileri ile de tedavi mümkün bildiğiniz bir terapistten seans alabilirsiniz yada bende size yardımcı olabilirim
Bsecill cileklikahve94 bende o kadar sıkıntı yoktu sadece smear alınırken kullanılanlar benim canımı yaktı ve söyledim acıdı diye ona istinaden bunu sötledi isterseni önce devlet hastanesinin psikiyatri servisinden destek almayı deneyin