daisybebek queens genelde gece 2 kere birde sabah erken 8 gibiydi, şimdi 3,5 aylık gece 1 kere birde sabah
queens Ben uyurken emziriyorum iki saatte bir emzirmezsem sabaha kadar uyur iyimi yapıyorum kötümü bilemedim