Anladimm eger yine morarirsa doktora goturun ihmal etmeyin cunku ablmin kizinda kalbinde ufak bi ufuruk war doktor ağladığında morarir demis ama ufurukle dogmustu benim yigenim sizde tabiki oyle bise oldugundan demiyorum iciniz suan rahat olsun ama bida olursa tedbir amacli goturursunuz icinizde rahat eder insallah hic bisey yoktur kuzunun