Znrkrgl Normal çünkü :) 20 aylık 10,5 u yeni gördük ki bizimki yaşıtlarına göre çok yediği halde bu kiloda ,😅 Ah iste ilk ek gıda döneminde yapılan hatalar yemedigini gördükçe tv açılmış telefon verilmiş. Şimdide onlar olmadan yemek yemez olmuş keşke vermeseydiniz dicem ama insan çocuğunun yemedigini görünce her yolu denemek mübah geliyordur eminim