Sibel22 Mart başı doktora gidecemde çok var açıkçası merakta ediyorum ek gıdaya başladık başlayalı kızım günde iki üç defa kaka yapıyo fakat katı acaba kabızmı değilmi bilemedim . Birde bukadar yapması normalmi daha önce bir defadı
BhrKrmn Sibel22 kac aylık suan kati yapması normal çünkü artık ek gida alıyor yaparken zorlanmiyorsa tamamen sert degilse sorun yok ama her ek gida sonrası su teklif edin ve emziriyorsaniz bir saat sonra falan emzirin derim
Morfrenk Sibel22 yediklerine zeytinyağı karıştırıyorsunuzdur heralde zaten. Armut suyu bağırsakları güzel çalıştırıyor. Kuru kayısı, gün kurusu kaynatıp verebilirsiniz onlarda iyi gelir
Sibel22 BhrKrmn sekiz bitti ilk defası baya zorlanıyo taş gibi büyük sonraki yaptıkları normal oluyo ben hep kabızım korkuyorum bana benzemez inşallah 😰 ama diyorum günde iki üç defa yapanda kabız olurmu anlamadım. Suyuda baştan beri hep az az içiyo yeni başladı biraz fazla içmeye
BhrKrmn Sibel22 kabiz olabilir cok sertse ama ileri düzey sayılmaz inşallah sıkıntı olmayacaktır arada armut elma falan verin suyada bir süre sonra alışıyorlar zaten
Sibel22 BhrKrmn inşallah ya gerçekten çok zor bişey her gün veriyorum armut hatta muzu azalt dedi o yapmasın azalttım yine aynı bakalım inşallah düzelir zamanla
Sibel22 Morfrenk her yemeğinde var zeytinyağı her sabahta meyvesinde armutta var kayısı denemedim onuda alayım
Morfrenk Sibel22 bağırsak çalıştıran bir kavanoz maması tarifi biliyorum 20 kuru kayısı 2 cennet hurması 1 elma 2 bardak suyla pişirip dolapta 4 gün saklayabilirsiniz.