Oy oyuyyy gelin bana sorun onu kıZlaaaar. 10.5 aylık aşşa yukarı 2 aydır üst diş patlattık maf olduk. Kızım da ben de. Zaten onun öncesi de aynıydı. Ama üst dişler mad ediyor. Oğluşumda diş konusunda hiç sıkıntı çekmemiştim dişleri 4 4 çıkardı. Azıları da 2şer tane ama maşallah gık demedi. Bu kızçem çok yıprandı valla