DTG-66 benim bebeğim aşırı baba düşkünü oldu, babasını ne zaman görse ona gidiyor bana gelmek istemiyor uzaktan gülüyor sadece. Bendeyken atlıyor resmen babasına gidebilmek için biraz üzülmüyor değilim bugün hatta ağlıcaktı bana geliyor diye 🙄 babasıda pek ilgilenmiyor hep ben bakıyorum niye böyle yapiyor ki