Kızlar 16 aylık oğlum var yaklasık 6 gun oldu öksürüğü var ve 1 haftadan fazladırda pişikle baş ediyoruz. Doktorumuza whatsaaptan mesaj attık prospan öksürük şurubu kullanmamı hırıltı ates olursa getırmemı söyledı bu surup 6 gun olucak işe yaramadı arada pekmez lımon bal gıbı seylerde verdıgım halde Bugun hastaneye götürmek zorundq kaldık artık ve yıne herhangı bır ılac vermeden gerı geldık tecrubelı anneler öksürük için ibromın var elımde soğuk algınlıgı surubu sızce kullanmalımıyım pişik içinde önerınız neler