Kizlar iyi geceler 3 ay 1 haftalik kizim war bizim sorunumuz su ki bebegimi uyutmaya calisirken cok agliyor bugun iki gozundende yas geldi inanin aksam olsun istemiyorum icim gidiyor ve artik bende sinirleniyorum aglamasina yan komsu bile 3 kez geldi yapabilecegimiz bisey varmi diye doktora goturduk 1 ay once normal dedi gece uykuya daldiktan sonra aglamiyor bi yeri agrisa o zamanda aglar diye dusunuyorum sirf cok aglamasin die 3 ay dayandm o kadar simdi emzige alistirdim bi kac gun aglamadi yine agliyor cok uzuluyorum sinirlerimde yiprandi oneriniz varmi sisin bebeklerinizde boylemi 😔