Yaseminkuzey Merhaba anneler 4 ay 12 günlük oglum var yaklaşık 2 aydır dogru duzgun bısey yemıyor Bı anda istahı gitti günlük toplan 120 cc zor oluyor basına bole gelen varmı ne olur bana yardımcı olurmusunuz napmam lazım ne vermem lazım
Asyaveannesi Yaseminkuzey atak haftası olabilir benimde öyle olmuştu ısrarla vermeye devam ettim çok şükür atlattık sayılır 6 buçuk aylık olacağız inşallah. Ara ara iştahsızlık oluyor ama bebek sonuçta yapacak birsey kalmıyor
Nokta Yaseminkuzey günlük toplam 120 cc gereken ihtiyacını karşılamıyodur diye düşüyorum bence doktora danışmalısınız inşallah düzelir
Yaseminkuzey Danıstım gitmediğim doktor kalmadı ama cözüm yok Bi problem görünmüyor dıyo sadece kılo kaybı oluyor huy edinmiş diyorlar doktorlar 2 ay boyunca atak olur mu