Var mi aranızda bebeği kaka yapmayan doktora götüren çareleriniz neler korkuyorum sanki hiç kaka yapmayacak gibi bazen 5-6 günü buluyor annem sabun koyuyor fitil yasaklandı dedi eczacı lavman da ise yaramadı emziriyorum ne yesem yapmıyor masajlar zeytinyağları hiçbiri fayda etmedi çiş yapıyor ama kaka yok