Anneler merhaba. 1 aylık kızım var gaz problemi yaşıyor doktorumuza sorduğumda metsil ya da zinco damlayı önerdi metsil aldık kullandık fakat zaman zaman fayda etmiyor bebeğine damla yerine kimyon çayı kullanan var mı sizce hangisini uygulamak gerekir? Damla kullandım diyen varsada hangi damla daha etkili olur tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏼