Oğlumu Bugün bir saatlik bir oyun grubu etkinliğine götürdüm, ilk defa. Bütün oyun grupları bu şekilde mi yoksa benim gittiğim mi öyleydi anlamadım. 6 çocuk vardı. Annelerle birlikte 12,öğretmenlerle 15 kişi olduk. Bir odanın içindeydik sürekli ve aşırı gürültü vardı. Odanın küçük olması,boş olması yerde halı falan olmaması, gürültülü ve gereksiz hareketli bir müzik eşliğinde harala gürele bişeyler yapmaya çalıştık. Hatta bir ara müziği kısabilirmiyiz diye uyardım zaten ağzımda maske var oğlum beni duyamıyor bende onu. Bide ben hani çocukları kendi hallerine bırakırız birbirleriyle etkileşim içinde olurlar diye düşünmüştüm. Hatta ilk başlarda oğlumu uzaktan izleyeyim dedim kendi takılsın diye ama herkes kendi Çocuğunun tepesinde sürekli onu yapalım bunu yapalım diye dolaşınca benimki gariban kalmasın dedim😀Zaten son 15 dkkasında oğlum bahçeye gidelim diye ağlamaya başladı cıktık bizde. Oğlum malesef hiç eğlenemedi. Bu bize mi denk geldi yoksa hepsi böyle mi ya😏