Kızlar iyi geceler biz yeni bir eve taşındık giriş kat altı boş olduğu için ve pek fazla güneş görmediği için soğuk bir ev son zamanlarda oğlum ( 13 aylık ) uyuyor uyandıktan sonra böyle titriyor gayet ayakta bişeyle oynarken titriyor mesela bizlerde de üşüdüğümüz zamanki gibi acaba soğuktan mi öyle yapıyor yoksa başka bişey mi aklıma takıldı üstünüde sık sık kontrol edip örtüyorum ama illa uyuyunca açıyor