Tam 2 yaşında kızım bir günlük beslenme şeklini yazıyorum. Kilo olarak 11 kilo. Acaba ben mi yanlış bir şeyler yapıyorum. Sizlerin bir günlük beslenme planınız nedir?
sabah 7-8 gibi uyanır yatakta 9a kadar emme, bez ve üst değiştirmeden sonra 9.30 gibi kahvaltı yapıyor.
Kahvaltıda:
dereotlu-maydonozlu-peynirli omlet
beyaz peynir- kaşar peyniri
zeytin
Varsa domates salatalık
CeviZ-fındık-badem-fıstık-bal karışımından 2-3 tatlı kaşığı
11:00 gibi pekmezli su ( kahve fincanı ile) yanında hurma bazen de kuruyemiş
12 gibi öğlen uykusu önceden çorba içirip yatırıyodum ama bıraktım alışmasın diye. Bazen de az uyuduğu için acıkmamış oluyor.
Uyanınca yaptığım yemek ile yanında bir kase yoğurt
yemekten sonra meyve
akşam yemeği çorba+yemek+pilav ya da makarna+ yoğurt ( porsiyonları azar azar)
meyve
21:00de uyku rutinleri genelde de 21.30 gibi uyur