elmalikurabiye Gündüz Bez kullanmayıp bu duruma alışırsa gecede bu alışkanlığı devam ediyormuş, ilk 3 gün gece bezi bağlanabilir ama sonrasında gece bezi kullanmamak çocuk ve alışkanlık açısından daha iyi oluyormuş onun yerine gece 1 defa olsun çocuğu tuvalete götürmenin daha iyi olduğu söyleniyor. Çocuğunuz, tüm geceyi kuru geçirmesine rağmen, sabah uyanır uyanmaz -bezli olduğunu bildiği için- tuvalete gitmek yerine bezini ıslatabilirmiş, Tabi çocuğunuz sizi bu konuda yönlendiricektir. Gece bezleriyle ilgili en önemli noktalardan biride: Gün doğduktan sonra mutlaka bezi çıkarmak gerektiğiymiş!Benim oğlum 17 aylık ve henüz hiç hazır değil, bunlar teorik bilgiler tabii, tecrübeli anneler eminim daha çok bilgi vericek tir. Umarım çok kolay olur sizin ve bebeğiniz için 😊