kaç öğün, ne kadar aralıklarla, neler veriyorsunuz? Biribirimize fikir olsun bu taşımlardan sonra geçiş aşaması hiç kolay olmuyor. Her doktor Farklı bir şey söylüyor. En son görüştüğüm doktor kahvaltıya başlayın 4 öğün vermemi söyledi bana biraz fazla gibi geldi siz neler yapıyorsunuz?