Sevgili anneler,bebeğim 17 günlük ve saat 20:00 ile 00.00 arası hiç ara vermeden sürekli emmek istiyor? Sanırım sütüm de yetersiz.Mamada denedik o da çare değil.bazen mama yedikten sonra kusuyor ve doyduğunuda bilmiyor.Emzikte almak istiyor.Kolik belirtiler de var.Bazıları uygun emzik alırsam işe yaracağını söylüyor.Sizce ne yapmam gerekli?