Kızlar sütün yetmediği için 10 gündür mama ya başladık
Emzirmeden yarım sat veya 1 saat sonra 30 cc içiyor
2 saat veya 3 saat aç kalsa da 60 cc içiyor fazlasını içmiyor iştahını nasıl açabilirim
su vermiyorum başka postta okumuştum iştahını açar yazıyordu vermelimiyim sizce veya ne yapabilirim doğduğunda 2500 du şuan 5000 kg sizce iyi mi az mı ilk bebeğim bilgi istiyorum sizden 🙏🏻