Mahbuss Ya benim annem söylemişti bana bazen bebekler yorulduğu için uyuyamıyomuş kolları hep havada yada biz tutuyoruz onların bi süre sonra canı acıyormuş ben öyle okunca kundak yapmaya başladım cidden işe yarıyor bi dene istersen kundağı gerçi bazen ne yaparsam yap uyumuyolar 😅