Kızlaaar sanırım emmeden uyumatmayı başarabildim? Memede uyurdu birlikte uzanıyoruz emerek uyuyordu agzından cekıyordum uyuyunca bu aksam emdi yıne uyanıkken kapattım memeyı sırtını seve seve nınnı soyledım saga yattı sola yattı ustume yattı kalkmaya calıstı falan bir şelikde uykuya geçti. Sonra yarım saat snra uyandı emmek için snra tekrar aynı şekilde hafıf hafıf poposuna vurdum sakınlestırdım az mızmızlandı sonra uyudu sizce olmusmu boylemi bırakılıyor gece emmesi ben hep cok korkardm ama korktugun gıbı olmadı gece uyanır dıe cok korkuyrm uyanıp aglar de ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?