Bnde çift rshimliyim ilk bebeğimi erken doğumla kaybettim sezeryan sırasında anladılar sonra rahim filminde netleşti çok zpr hamile kaldm ikinceye kendi kendine oldu ama 4 yıl sonra anca oldu serklajlı ve sürekli yatarak geçirdim hamileliğimi. Çok zordu ona rağmen 32. Haftada doğum oldu. Şimdi aklımı ikinci çocuk meselesi kurcalıyor oğlum tek kalsın istemiyorum ama henüz çok küçük hemen yapmakda istemiyorum bu sefer süşünüyorum yaşım arttıkça zor olan ihtimal daha zor olacak. Ee yine hamile kalsam ben yatarak hamilelik geçirmeliyim oğlumla nasıl ilgeneyim 🙄kafamda deli sorular