Merhaba kizlar
4.5 aylık kızım var bı sure sol gogsumu reddetti. Şimdi emiyor ama 2 gündür gogsumde bir acı var dokundugum zaman yada üstüne yattigim zaman ağrı yapıyor minikte bir sertlik var gibi. Şişkinlik yada süt dolması yok yumuşak göğüslerim şuan korkuyorum emzirirken boyle bişey yaşayan oldumu?😓