Kızımı hasteneye götürüyorum. Bazen toplu taşıma bazen taksiyle gidiyrz. Otobüste hastanede sürekli çocuğa niye maske takmadın dye uyarıyorlar.Haftalık zaten çocuk doktoruna gidiyrz doktoru hiç uyarmadi maske tak dye, benimde aklıma sormak hiç gelmedi.23 aylık maske takamaz ki bırakmaz yani. Bide bir yerde okumuştum 2 yaşına kadar takmasinlar ciğerlerine zararlı dye. Sizler takıyor musunuz. İnsanlara artık ne cevap vereceğimi şaşırdım.