Kızım 1 yaşında son zamanlarda ayağımda sallarken kendini yere atıyordu ben de artık kendi uyumak istiyor galiba dedim ve bismillah diyerek başladım 😀😂🙏 2 gündür yanında yatıyorum piş piş sesi açık uyuyor kendi kendine ama baya dönüyor ilk gün 40 dk buldu uyuması gündüz 15 dk şimdi yine 20 dk falan .Şu an kendi uyuyor hiç dokunmuyorum sadece ışıkları kapatıyorum ve yere yorgan seriyorum ben de yanına yatıyorum sağa sola derken uyuyor🧿 iki gündür öyle rahatım Kİ çok şükür 🙏 1 senedir sürekli salladım.15 gün hiç düzenini bozmadan ve sallanadan devam edicem sonra yatağında yatmaya başlıcam bir an önce eğitim bitsin istiyorum 😜😀