Oğlum 6 ay 5 günlük sürekli olarak ağlıyor hiç böyle değildi yine gece sürekli kalkardı ederdi ama bu kadar ağladığını hiç görmedim ağlamaktan dudağı yırtıldı kanadı ortası yara oldu özellikle gece uyandığından gözleri kapalı bir şekilde bir saat ağlıyor ne yaparsam yapayım susmuyor emmek istemiyor ayakta gezdiriyorum olmuyor illa ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım doktora mı götürsem bir şeyi mi var anlamıyorum