Efem09 Bebeğim yüz üstü uyuyup kaldı ilk defa sizce çevirmeli miyim hiç böyle uyutmadım çünkü tedirgin oluyoruz yüzü kapanır falan diye
Kmsal78 Efem09 Bence cevirin ya nolur nolmaz simdi olmaz desek olur olur desek olmaz nasil diger gunler yatiyorsa oyle yatirim iciniz rahat eder
Efem09 Kmsal78 ablam da ısrarla böyle yatır daha uzun uyur daha güzel uyur falan diyor onunda var 3 saat uyumuş gündüz de o ısrar edince bilemedim
Kmsal78 Efem09 Valla ben korkuma yatiramiyorum bizimki kendini cevirmez yattigi gibi kaliyor o yuzden hic oyle yatirmadim yan yatirdim aksine ama kendini duzeltiyor tabiki
Efem09 Kmsal78 uyu problemi yok hemen uyuyor kendisi de çok uyanıyor sabaha kadar en fazla 2 saat uyuyor illa emecek bende uzasın istiyorum uykuları