Bundan 1.5 ay önce kortizon tedavisi aldım. O sırada memeyi bıraktık. Şimdi ağzına alınca öğğ gibi sesler çıkarıyor istemiyor. Gece vereyim gizlice dedim iki gece aldı 3. Gece çaktı olayı itiyor istemiyor. 6 ay 15 gublik şimdi sütüm var ama nasıl emzirecegimi bilmiyorum. Ara verip tekrar başlayan var mı? Nasıl Bir yol izlemeli
Bı de ek gıdaya geçtik geceli mamayı severek içmiyor. Uykusunda veriyorum ama 60 CC anca içiyor kilo alımı çok az dedi doktor ne yapacağımi şaşırdım iyice 🤦