Tugbadur benim oğlumda 7.ayında başlamıştı düzensizliği.ama ben uyanınca hemen ya sallıyor ya da emziriyordum tekrar uykuya geçince kolayıma geldi haliyle alışkanlık oldu zamanla.bu böyle 1 hafta öncesine kadar sürdü şuan 12 ay 5 günlük .ara da uyanıp sizin ki gibi uyımadığı oluyordu ama o zamanlar odadan hiç çıkmıyordum 3 saat çıkmadığımı biliyorum .asla ışık açmıyordum loş ışık vardı.istikrarlı olmak önemli.ama tabii biraz kucakta,biraz ayakta,biraz beşikte,biraz memede ne zaman uyursa artık.(dediğim gibi alışkanlık oluyor bu da.)şimdi eskiye nazaran iyi en azından 2 kez kalkıyor.öncesi inan 5 bazen 6 kez uyanırdı.mesela kimi acıktığı için,kimi susadığı için,kimi de üşüdüğü için kalkar ben hepsini denedim en son huy değiştirdi galiba dedim.ama inişli çıkışlı bi dönem de olabilir.(atak dedikleri büyüme ile alakalı olan)bende bu ara nasıl bıraktırırım gece beslenmesini diye düşünüyorum.yatmadan 2 saat önce yedirsemde ek gıda yine de uyanıyor illa emmek istiyor.