Benim bebeğimde öyleydi 3-4 aylikken birde içini ceke ceke aglardi ama hiç korkuyla tanismamisti..sanırım dönem dönem oluyor böyle..şimdide 22 aylık ara ara ağlayarak çığlık atarak uyanıyor..bu aralar rüyalari daha net oluyormuş ve gerçek zannediyorlarmis..ama yine de korktuysa etkilemişte olabilir..