Benim esimde de var yıllardır. Ilaç kullanıyor. Benim bildiğim biyopsi için nodül olması lazım, ultrasonla bakılmış da nodül tespit edilmişse ve nodüller de belli bir büyüklüğün üzerindeyse yapılıyor biyopsi diye biliyorum. Korkmasın 5 kişiden 1 inde tiroid var deniyor. Ilacla sıkıntısız yasiyorlar Allah’a şükür.