Benim bebeğim de doğduğunda çok gazlıydı, çok kusardı. Günde 7-10 defa kaka yapardı. Sanırdım ki yedikleri yarıyor da bu kadar kaka yapıyor, çok kaka yaptığı için de çok ıkınıyor. Tüm bunların alerji yüzünden olduğunu 4.ayda anladık. O zaman çok sıkı bir diyete girdim emzirdiğim için. Ve birkaç gün içinde gaz sancıları bitti bebeğimin. Günde 1-2 kaka yapmaya başladı, meğer normali buymuş. Kusmaları kesildi.
Şimdi 5.5 aylığız, yavaş yavaş diyetini açmaya başlayacağız. Bakalım neye alerjisi var, bu sayede bulacağız inşallah. Ama tabi bunların tümünü alerji doktorumuzun kontrolünde yapıyoruz. Ve bu kısa zamanda olacak bir şey değil, belki yıllar alacak bir süreç. Kendinizi buna hazırlamalı ve mutlaka bu diyet işini bir doktor kontrolünde yapmalısınız