Ranadlbl Merhaba arkadaşlar. Cuma günü bime gelecek olan mama sandalyesinden kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz? Memnun musunuz ? Almayı düşünüyorum da😊
Minnakimmm Ben de kullandım . Süsü pusu yok sadecw amaca hizmet ediyor . Bence gayet güzel oğlum üç yaşında hala oturtuyorum . Sandalyeye göre daha yüksek olduğu için .