57 günlük kızım. Gündüz istediği kadar uyur akşam 9 fan somra odamıza geçeriz bez, ninni söylerim, kızım uyuyacagız derşm okşar sever, emziririm, mayışırken memeden çeker gazını çıkarır emzik verir yatağına yatırırım. Uyumasını bekler odadan çıkarım. Gecede 2 defa uyanır. O uyanmadan emziririm geri yatar uyur şükür. 8 ile 9 arasıda güne başlarız. Cici. Anneler size tavsiyem kesinlikle memede uyıtmayın. 3 aydan sonra gece asla uyuyamazsınız, çünkü bebek memede uyumayı ögrendiği için defalarca emmeye kalkacaktır. Sizi emzik gibi kullanmasına izin vermeyin. Ben bir aydan itibaren memede uyutmuyorum. Şiddetle tavsiye ediyorum 👍😁