yaramaz_bocegim Bebişlerinizi nerede yatırıyorsunuz 😊 benim bebe beşikte yatmak istemiyor yatsa da sık sık uyanıyor ama koynumda çok güzel uyuyor geceleri. Eşim de yapma yanında yatır sana muhtaç ilerde pişman olursun diyor ama bilemiyorum 😢 yanımda yatınca da kolum uyuşuyor ben uyuyamıyorum doğru düzgün. Siz nasıl geçirdiniz ilk ayları
ikizminikler yaramaz_bocegim ilk zaman benimde öyleydi ama eşin haklı tabiki koynunda kalmalı ama uyurken felan aman diyim yatır yerine elini felan uzat tişörtünü felan yanına koy koynuna komple alışırsa zor ilerleyen zamanda
squirtle yaramaz_bocegim ahh benm oğlum yanımda bile uzun uyumuyo🥺o kadar özeniyorum ki şöyle koynumda huzurla uyusun ama yok bebek dediğin annesinde sakinleşir benmki beni gördü mü ağlıyo meme diye🥺
File351047 yaramaz_bocegim 6 ay beşikte yattı sonra benim yanıma geldi 14 aylık pek gitmeye niyeti yok🙈 bence yanınıza alıştırmayın ben nasıl ayrılacağız diye düşünüyorum 🤨
ikizminikler yaramaz_bocegim kokunun sindiği bi eşyanı yanına iliştir bizimkide babasına alışmıştı onun tişörtüyle uyutuyordum
Utopikogretmen yaramaz_bocegim 4.5 aylık en başından beri beşiğinde uyutuyorum,yanında yatırmak tehlikeli diyorlar hep birde bebişimizin de alışması lazım kendi yatağına bireyselliğe .gündüz zaten yeterince kokuma doyuruyorum geceleri de beşik yani başımda çit dese kalkıyorum
Tenkyuu 7 aylik hep besiginde uyudu, sabahlari uyandiginda yanima alirim o kadar, sonra ayirmak zor olur diye yatirmadim yanimda. Sonucta besik de yanimda zaten.
birboncukannesiiii yaramaz_bocegim beliğe koyuyorum sabah 6da koynumuza gelmek için ağlıo 😅 tek korkumuz içiniz geçer bişi olursa bebeğimize diye. çok dikkt ediyoruz inş kötü bişiler olmadan tatlış tatlış büyütürüz :)
_elmaliturtam yaramaz_bocegim İlk zamanlar yanımda yatiriyodum ama ille koynumda rahat ediyodu. Tehlikeli yanlarida var tabi uykum çok hafif gerçekten tık desen uyanan bı insanım ama yorgunluktan insan çok derin uykuya gecebiliyo bikac sefer koynumdayken yanıma düşmüştü düştü dediğim kaymıştı Allah korumuş nefessiz kalması sıkıntı debelenirken uyanmıştım . Şuan da ayagimda sallıyorum tam dalınca besige yatiriyirum. Ama daha sonra da sabaha karşı uykumu almış oludugum.icin tek göz açık uyyorum o koynumdayken 😊
Erayeren yaramaz_bocegim valla alışırsa kokuma alışsın yanımdan ayırmadan yatıyorum uyurken bile özlüyor kokluyorum sürekli
Hibou Beşiğinde doğduğundan beri yanıma sadece emzirmek için alıyordum oda kucağımda, yanına yatmam hiç. Kızım 9 aylık son 3 aydırda kendi odasında uyuyor zaten 🧚♀️
Ealisya yaramaz_bocegim ben hiç yanımda yaptırmadım alışkanlık yapıyor yiğenim 4 yaşında hala annr koynunda bende ilk aylarda aşırı yorgundum emzirip yanıma koydum ben dönerken kolum ona çarptı ağlamaya başladı o zamanlar 15 günlüktü gidiş o gidiş bir daha yanımda yaptırmadım güvenli bulmuyorum .