Merhaba anneler. Bebeğim tam 3 aylık. İşe başlayacağım için sütümü sagip bırakacağım. Şimdiden denedik fakat bebeğim biberonu istemedi çok ağladı. 2. Gün biraz daha alıştı ağzına aldı fakat ememiyor kemirip duruyor . Zaten az akışlı bebek de emmeyi bilmeyince bayağı bir zor oluyor sütun gitmesi. Kaşıkla denedim daha iyi oldu. Sizce biberonu deneyeyim mi yoksa kaşık ya da kaşık biberon mu deneyeyim hangisi daha kullanışlı ? Bir de 3. Aydan sonra biberon meme reddi yapar mı yoksa ilk aylarda mi yapiyor ? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim