Bebeğim 2 aylık gece uykuları çok düzensizdi 10 da odasına getirdim karanlık ortam sağladım kundak yaptım kucağımda biraz pışpışlıyorum karnı tok altı temiz. Biraz dalınca beşiğine bırakacağım. Ağlar mızmızlık ederse sakinleştirip geri yatıracağım. Doğro mu yapıyorum sizce 🤔 bu arada bugün 10 oldu ama yarın 9 devam edeceğim. Pes etmem inşallah çünkü çok uykusuzum 😭