Doğduğu günden beri kızım benim gibi geç uyanmayı sever. Sabahları eşim bir kaç kez uyandığını geri gülüp uyuduğunu söyledi.
11-12 den önce uyumuyordu. Geç uyandığı için öğle uykusuna 4 te yatıyordu. Bu geç yatıyordu.
baktım Kİ tek uyku yapıyor zaten gündüz de geç uyanıyor öğle uykusunu kaldırdım ben de . Şuan koynumda uyuyor. 2 saat sonra uyanır su içer geri uyur.
Ama iyi mi yapıyorum yanlış mı bilmiyorum.
sabah erken uyandırdım çok denedik ama bu sefer de benim gibi birşey yemiyor erken uyandığı zaman. Geç uyanırsa yemekleri düzenli oluyor.