Evin ısısını bilmiyorum ama doğalgaz 45-50 arası yanıyor.
İçine çıtçıtlı atlet üstüne kalın badi, altına külotlu çorap, badinin alt takımı ve çorap giydiriyorum. Uyanınca da yelek.
Bebekle dışarı çıkmayı pek tercih etmiyorum kovidden dolayı. Ama mecbur kalıp çıktığımda, bu giydirdiklerimin üstüne polar ve alt takımını giydiriyorum.