Mombaby123 Kızlar bebeğim 3 ay10 günlük uykuda aşırı sıcrıyo ben öksürürken hapşırırken aşırı korkup ağlıyo cok üzülüyorum benim kızım gbi olan var mı??
Morfrenk Mombaby123 evet kundak yapmayı deneyin yoksa kendini uyandırıp duruyor. Valla hapşırıp öksürüceksem başka odaya kaçıp duruyordum artık Kaçmıyorum gözünü Bi açıp bakıyo geri uyuyo şükür nereye kadar kaçıcam daha bezdim 🤣
Mombaby123 Morfrenk ya aslnda yapıyorum bu aralar birakmsdim çok yapmiyodu eskisi gbi tekrar dan başladı sizinki de herşeyden korkup ağlıyo mu konuşma seslerini seviyo ama tıkırtıyi falan sevmiyo ölürsem hapşırsam ağlıyo napacam sasrdm
Morfrenk Mombaby123 ağlamıyor ama hemen uyanıyor evet sakınan göze çöp batar derler ya gına geldi artık öksürüyorum tıksırıyorum yani iş güçte yaptırmayacak bu yoksa.
Katarsis Benim oğlusum da aynı korku sıçrama epeydir var kundak yaptık önceden hep ellerini çıkarmak istedi bu sefer de onun için ağladı 3 ay 4 günlüğüz umarım geçer ben de üzülüyorum o dudağını büzunce😥