Mervenur56 irva peki bizde de dis etinde nokta nokta şişlik var agrisi çokmu sürüyor yani dış çıkana kadar sürecek mi bu huysuzluk
irva Mervenur56 Evet diş çıkana kadar sürüyor genelde huysuzluğu.Oğlum bazen çıldırıyor elini ağzına sokuyor ama söylene söylene.
Rezzan kubra2608 dişten değildir ama benim oğlumda öyleydi doktorumuz bu aylarda henüz yutma refleksi çok gelişmediği için akabilir salyası artık çoğalır normaldir demişti