MerveToprakk ben katılmıyorum. Benim annem de bize tuz kullanmamış bebekliğimizde. Tuz, henüz gelişmemiş olan böbreklerini yorar bebeklerin. Zaten anne sütünde var evet. Yani zaten vücuduna tuz giriyor. Bunun yanında tuz eklenmiş yiyeceklerden vermek, o minik böbrekleri iyice yormak demektir. İleride de tansiyon hastalığına, kalp damar yetmezliğine yol açar. Siz bilirsiniz tabi. Ben kesinlikle vermedim. 1 yaşından sonra vermeye başladım. O da iyot ihtiyaçları olduğu için veriliyor zaten. Yoksa tuz bizler için de gayet sağlıksız…