14annekbr Kızlar bebegım 40 gunluk ve bgun ogrendıkkı buyuk ınsan gbı kum dokuyomus bebegı bnmkı gbı olan varmı doktr ızmıt umut tepeye sevk ettı
14annekbr Nur16 gaz sancısı gbı sancısı oluyodu atesı cıkmıstı gece bn onun ıcın goturdum ıdrar tahlılınde cıkmıs dr buyuk ınsan gbı dokuyo dedı
14annekbr Nur16 buyuk ınsan bıle zor dayanıyooo sancısına yavrumm bıdee premature mınıcıkk nasıll oluyoo
14annekbr Atesı cıktı canmm durduk yere acıle goturdum dr ıdrar testı yaptıı cok sıddetlı kum doktugunu soyledı smdı hastanede yatıyoruz zaten 2 gundur
Ysfnannesi 14annekbr canım benim ben seni en iyi anlarım oğlum 4 günlüktü kum döktü hastanede yattık doğum yaptım 2 gün kaldım eve çıktığımız gün hastaneye geri gittik yavrum sancıdan duramıyordu sürekli ağlıyordu