annesaati ben fizyolojik su enjekte ile yapıyorum zorluyor hala ama yapicam mecbur onun için . Ardından hapsurmazsa peçete ile alıyorum yada aspirator ile . Yada geç burnu tıkanırsa hırıltı zoe nefes alma olursa baş ucuna doğan kesip koyuyorum çok rahat uyuyor dene istersen etkili